joi, 1 martie 2012

ReiKi, grad IIIa (1)

Gradul III (numit Shinpi Den în Japonia) este Gradul de Maestru în ReiKi. Gradul III ReiKi este predat de unii ca vindecare la nivel spiritual. Se învaţă Simbolul Usui de Maestru. Simbolul Usui de Maestru completează cele trei simboluri învăţate la Gradul II. Tradiţia cere un mare angajament din partea studentului şi se creează o legatură puternică între student şi maestru. Maeştri sunt instruiţi cum să iniţieze pe alţii în ReiKi, folosind procesul de acordare. În general, Gradul III include Simbolul Usui de Maestru (simbolul de împuternicire), semnificaţia lui şi aplicaţiile, procesul de acordaj şi practica în această aplicaţie şi cum să fie alţii instruiti pe alţii.
Şcolile nontradiţionale adaugă alte simboluri adiţionale. Acestea sunt: Nin Giz Zi Da (Şarpele de Foc), Huo Long (Dragonul de Foc), Raku, Chi Ka So, Shika Sei Ki şi Dumo (Simbolul Tibetan de Maestru). Procesele de acordare sunt şi ele modificate  cu diverse tehnici tibetane de respiraţie şi circuitul microcosmic din chi kung.
Şcolile Usui/Tibetan şi alţi Maeştri Independenţi au adăugat Gradul IIIa între Gradul II şi Gradul de Maestru. Gradul IIIa este adesea numit Pregătire Avansată în ReiKi, deşi aceste tehnici nu sunt neapărat "avansate". Unele din tehnicile care pot fi incluse aici sunt: Meditaţii ReiKi folosind simboluri pentru rezolvarea problemelor şi manifestarea ţelurilor, ReiKi şi cristalele, realizarea unei reţele de cristale, meditaţii ReiKi pentru a-ţi întâlni "ghizii ReiKi", acordajul de vindecare ReiKi (Sintonia de vindecare), simbolul tibetan Antahkarana şi o meditaţie pentru folosirea ei, poziţia Hui Yin şi Respiraţia Violetă. În această împărţire, în Gradul IIIb se învaţă un adaos de trei simboluri şi cum se execută un acordaj. Gradul IIIa este un grad în plus, adăugat în Reiki în şcolile Usui/Tibetan.
Aşa cum şi mie mi-a fost predat acest Grad III, separat în două, tot aşa prefer şi eu să îl dau mai departe. Este destul de important discernământul şi dedicarea  pentru a accede un practicant la Gradul de Maestru. Prefer, aşa cum a făcut-o şi Ovidiu-Dragoş Argeşanu, să dau practicantului toate instrumentele pentru a putea face tot  ceea ce face şi un Maestru, rămânând ca împuternicirea de a transmite către alţii ReiKi să fie dată la momentul în care acesta este suficient de pregătit pentru a-şi asuma responsabilităţile, obligaţiile şi greutăţile Gradului de Maestru, când acesta poate transmite, dar şi preda, cunoştintele necesare către alţii, când a dobândit suficientă experienţă şi, mai ales, când evoluţia spirituală îl poziţionează la înălţimea semnificaţiei acestui titlu.

Simboluri ReiKi Grad IIIa

1. Nin Giz Zida
Acţiune: Este un simbol foarte puternic. Nin Giz Zida (Şarpele de Foc), simbol Tibetan, ajută la împământare şi la echilibrarea sistemelor chakrelor ca întreg sau poate fi folosit la echilibrarea chakrelor individuale.
Acest simbol este foarte bun pentru a fi folosit pentru a restaura în caz de epuizare energetică. El este, de asemenea, folosit frecvent pentru  purificarea de motive nefavorabile (energii sau obiceiuri proaste).
Nu este nevoie să se deseneze Şarpele de Foc. Nu este nevoie decât să fie memorat şi el va apărea automat  în minte. Gândul este suficient pentru a evoca puterea acestui simbol.  Se va şti unde şi când să fie folosit, întrebând Sinele Superior propriu sau  Sinele Superior al pacientului.
Cu cât puterea personală de manifestare va creşte, gândul la acest simbol va fi mai eficient pentru evocarea puterii simbolului.
Este, de asemenea, folosit la începutul iniţierilor sau sintoniilor de vindecare, făcând pacientul mai receptiv la energiile pe care urmează să le primească şi ajutând la împământarea acestuia, aplicat pe spate.
Aplicat pe partea anterioară a corpului induce o stare de calm şi pace interioară propice fixării ulterioare, la niveluri profunde, a energiei ReiKi.
Materialul, în format electronic, complet, poate fi achiziţionat prin comandă. Comandă aici!

2. Huo Long
Acţiune: Este un simbol cu aplicaţii reduse. Huo Long (Dragonul de Foc), simbol Tibetan, are un rol însemnat în tratarea  afecţiunilor coloanei vertebrale, a afecţiunilor aparatului genital feminin.
Dragonul de Foc are rol şi în realizarea legăturii cu pământul şi în echilibrarea energiilor celeste cu cele telurice.
O altă aplicaţie a simbolului este alinierea chakrelor şi aducerea câmpurilor în poziţie normală, caz în care se aplică pe spatele unei persoane, împreună cu simbolul “pereche”, Nin Giz Zi Da.
Tot în tandem cu Nin Giz Zi Da, simbolurile sunt motivul de meditaţiei pentru împământare, pentru revenirea “cu picioarele pe Pământ”.
Materialul, în format electronic, complet, poate fi achiziţionat prin comandă. Comandă aici!
3. Raku
Acţiune: Raku este folosit  la terminarea acordajului şi la lucrările de vindecare individuală.
Raku ajută la eliberarea de karmă negativă, la activarea liniei Hara, deschizând meridianele energetice. Face ca Iniţierile să se poată realiza la cele mai înalte niveluri de conştiinţă. Este  folosit la sfârşitul Iniţierii pentru separarea aurei Maestrului de aura celui iniţiat. Raku este un simbol Iniţiatoriu.
Raku este, de asemenea, util ori de câte ori se simte necesitatea unei separări a aurei practicantului de a altor persoane.

4. Dai Ko Myo
Semnificaţie: Marea lumină strălucitoare.
Simbolul de Maestru ReiKi. Acest simbol se poate utiliza oricum, el reprezentând sursa de lumină,  lumina universală, locul de unde ne tragem energia. Este un nivel de vibraţie foarte mare (nivel 8, crucea având nivelul 10). Ca şi reprezentare grafică are nenumărate variante, cea prezentată este cea pe care eu am primit-o şi o dau mai departe.
Dai Ko Myo face legătura cu sursa de Lumină. În momentul în care se face iniţiere pe Dai Ko Myo se face legătura directă cu sursa de Lumină, Duhul Sfânt. Astfel, cel care are iniţiere pe acest grad preia Lumina direct de la Duhul Sfânt, ceea ce până la Gradul III nu se poate, Lumina fiind preluată prin maestru.
Simbolul Dai Ko Myo poate fi folosit în combinaţie cu toate simbolurile cunoscute.
Activarea palmelor acum se face începând cu Dai Ko Myo, apoi restul simbolurilor, iar la sfârsit iarăşi Dai Ko Myo, sau este suficient şi Dai Ko Myo şi Cho Ku Rei.
Dai Ko Myo reprezintă  nivelul maxim la care se poate ajunge, ca om, deocamdată. Este lumina supremă, necondiţionată, pură, care face ca tot ceea ce există pe Pământ să fie animat şi viu. Prin accesarea sursei de lumină putem modula energia astfel încât să creăm mecanisme de protecţie puternice şi eficiente.
Prin desenarea simbolului, prin deschiderea sursei, se pot crea conuri de lumină protectoare care să înconjoare o persoană sau un obiect în vederea protecţiei energetice.
Materialul, în format electronic, complet, poate fi achiziţionat prin comandă. Comandă aici!

Antahkarana
 Antahkarana face parte din anatomia spirituală a omului. Simbolul reprezintă conexiunea dintre creierul fizic şi Sinele Superior; este acea conexiune care trebuie să se vindece şi să se dezvolte dacă se vrea creşterea  spirituală. Antahkarana desenat şi descris în acest manual reprezintă tocmai această conexiune şi o activează prin simpla sa prezenţă. Ştiinţa numită radionică arată că liniile desenate pe hârtie creează un efect psihic asupra spaţiului dimprejurul lor şi influenţează aura umană şi chakrele în diferite moduri în funcţie de formele create.  Această teorie validează străvechea practică a meditaţiilor cu desen (Yantră) care folosesc imagini vizuale pentru a purifica  şi evolua conştiinţa.
Antahkarana este un simbol străvechi folosit în vindecare şi meditaţie în Tibet şi China de mii de ani. Este un simbol puternic şi numai avându-l, prin simpla sa prezenţă, creează un efect pozitiv asupra chakrelor şi aurei.
În timpul activităţii de vindecare, acest simbol ajută  la focalizarea şi la adâncirea efectului energiilor vindecătoare. Când se fac meditaţii cu acest simbol, oriunde ar fi pus, ataşat sau în apropiere, va crea automat ceea ce Tao-iştii  numesc „Marea orbită micro cosmică” prin care energiile psihice care, în mod normal intră prin chakra capului, acum intră prin picioare şi călătoresc prin partea dorsală a spatelui până la vârful capului şi apoi coboară în jos prin partea anterioară a trupului şi ies prin picioare, împământând  persoana, creând astfel un flux continuu de energie care se scurge prin chakre (aceasta prin simpla lui prezenţă). De asemenea, simbolul va neutraliza energiile negative acumulate în obiecte ca: bijuterii, cristale etc. Trebuie doar să se aşeze obiectul respectiv între  două simboluri Antahkarana. Mai mult, va amplifica orice muncă de vindecare, fie că este ReiKi sau terapie de polaritate:  Kiropractică (aşezarea oaselor în articulaţii în caz de luxaţii), Hipnoterapie, Regresie în vieţile precedente. Aceste efecte pozitive au fost confirmate în mod repetat de rezultatele îmbunătăţite atunci când s-a folosit simbolul Antahkarana în practica respectivă, precum şi de clarvăzători antrenaţi să simtă schimbările din aură şi chakre.
Materialul, în format electronic, complet, poate fi achiziţionat prin comandă. Comandă aici!
 Acest simbol este multidimensional, dar dintr-o anumită perspectivă pare a fi bidimensional, fiind alcătuit din trei cifre „7”, aşezate pe o suprafaţă plană. Cei trei de „7” reprezintă cele 7 chakre, cu cele 7 culori şi cele 7  tonuri  de pe scara muzicală. Aceşti trei de „7” sunt amintiţi în cartea revelaţiei „Apocalipsa”, ca fiind cele 7 lumânări, 7 trompete şi cele 7 sigilii. Simbolul este de tip masculin sau feminin, diferenţele putând fi observate în imaginile de mai sus.
Dintr-o altă perspectivă, simbolul apare ca un cub tridimensional, energia lui se mută din dimensiunea a doua în dimensiunea a treia şi poate fi observat cum se ridică continuu din dimensiune în dimensiune, din ce în ce mai sus până la cea mai înaltă dimensiune (accesibilă oamenilor), care este aceea a Sinelui Superior.
Din punct de vedere istoric, folosirea acestui simbol  poate fi urmărită în timp printr-un număr de maeştri ReiKi, până la o tehnică străveche, de meditaţie tibetană. Cei câţiva maeştri ai meditaţiei tibetane care au cunoscut simbolul l-au ţinut secret, folosind numai ei acest avantaj, gândind că crescându-le puterea meditaţiei se vor ridica ca statut printre ceilalţi. Acesta este un motiv pentru care acest simbol nu a fost folosit pe scară largă.
Meditaţia tibetană care foloseşte Antahkarana se desfăşura într-o cameră cu lumânări aprinse. În mijlocul camerei era un vas mare, de pământ, în formă ovală, care simboliza Oul Cosmic al Universului. Acest vas era umplut cu câţiva centimetri de apă, iar în mijloc era aşezat un scăunel, fără spetează. Pe suprafaţa scaunului...
Materialul, în format electronic, complet, poate fi achiziţionat prin comandă. Comandă aici!
 
Cum se foloseşte
Antahkarana este un simbol special care are conştiinţă proprie, lucrează direct  asupra aurei şi a chakrelor,  are efecte vindecătoare variate, în funcţie de nevoile  persoanei  la momentul respectiv. Din moment ce efectul simbolului este condus de Sinele Superior, va avea întotdeauna un efect benefic, neputând fi  niciodată  folosit  greşit  sau cu intenţii rele.
Simbolul poate fi aşezat sub o masă de masaj sau sub un scaun sau poate fi aşezat pe perete sau pe corp, cu imaginea spre zona de vindecare.
Materialul, în format electronic, complet, poate fi achiziţionat prin comandă. Comandă aici!

Un comentariu:

Anonim spunea...

antahkarana sunt de doua feluri? cu extremitatile in sensul acelor de ceasornic si invers
antahkarana cu 3 brate despre ea este vorba
este o diferenta de interpretare ?in 2 locuri am vazut pe internet reprezentarea
care este adevarata ?
sau nu este nici o diferenta